torsdag 25 januari 2007

Första

Jag har tydligen skaffat mig en blog, känns nifty..
Jag har inte ens bestämt mig för om vilket språk jag ska skriva på. Men jag antar att det blir svenska eftersom jag inte är så bra på att utrycka mig på franska.. nej..engelska.

Har kollat på bilderna jag tog på mitt pyssel. De ser hemska ut. Dammit. >_<
Jag som vill visa mina cuppycakes för hela världen.
Jag har suttit framför datorn hela dagen.. jag suger. Men jag känner inte heller för att göra något annat. Har googlat bilder på Cupcakes. De är säkert inte ens goda.. men shiiiizes vad fina dom är.
Min nya obsession. =D
Men kolla bara. De ser ju helt underbara ut. Det som stör mig lite är att folk inte sätter in copyright på sina bilder. Jag har inte en aning om vem som har tagit den här bilden. Men kudos till fotografen!

Well, jag ska väl gå och göra något vettigare än att bara glo och samla på mig ont i ryggen.
Knisses!

Inga kommentarer: