onsdag 28 februari 2007

Nöjd?

Ja, mycket. Jag är så duktig. *skryteliskryt* (titel från Veronica Maggio - Nöjd? som går hårdast på min winamp just nu)
Jag sparkade igång min motvilliga kamera och tog några kort. Här är mitt senaste pyssel.

Mobilsmycken:

Nyckelringar. Den med moroten är specialgjord till min brors flickvän.

Och tre pandor och en lila katt som faktiskt är min helt egna design från början till slut. De andra grejerna har jag fått inspiration annanstans ifrån. Förutom cupcake med döskalle på. Sådan har jag inte sett någon annanstans alls. Nu låter det som om jag har snott andras design. Det har jag inte. Allt är 100% bonni. Fast själva idén att göra cupcakes, tårtor och doughnuts är ju inte min.
Sådärja, nog utvikt. Här kommer pandorna och katten.

Eftersom min pojkvän/sambo är världens bästa så får jag låna pengar av honom så jag kan göra mera pyssel och kanske komma igång med nån sorts affärsverksamhet och sälja mina grejer. Jag tror det finns fler än jag därute som gillar sånt här som är så sött att man får tandvärk.
Jag tänkte göra enkla påsväskor med applikationer i filt samt broscher och annat snyggt i filt. Jag har ambitioner. Och något måste man ju göra som arbetslös... annars blir man knäpp. Fast jag tror nog att jag redan är det. Så det är försent. Men jag kan göra snygga grejer ändå.
*babbel*


Hoppas jag får några brev från Japan snart. Jag längtar! ^_^
Kisses and cupcakes! pÅnni!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill ha en sån!!!!

Anonym sa...

Åh, om jag inte vore en sån som typ inte alls använder nyckelringar så skulle jag köpa en på direkten. Jättefina! :)

Anonym sa...

kan man köpa dina grejer? givethemhellkid-@hotmail.com. Mejla mig gärna.

Anonym sa...

Kan man köpa en muffinsgrej?

Hör av dig!

Fenixthebasketcase@gmail.com

Ha det! :)