onsdag 11 april 2007

Mera bortavaro.

Imorron åker jag till Märsta igen. Farfar fyller 70 nästa vecka. Och jag måste städa. Med hjälp från min exellenta lilliiibror och hans eminenta flickvän, sambo och fästmö. Välj själv hur du vill definera deras relation. I augusti planerar de bröllop dessutom. Det är ju lite vansinnigt.

Har egentligen inget att skriva. Idag har jag och Martini-chan varit på Stoff och Stil. och Skattekontoret. Väldigt spännande. Jag köpte filt och lite satinband. Men jag har varit för trött för att pyssla idag. Vet inte om jag ska ta med mig pysslet eller inte. Kanske lika bra. Jag har inte lerat en enda gång sen jag kom hem. Jag vill men orkar inte ta mig för. Jag bara sitter och glor.. fii fan. Nu har jag skrivit lite de senaste dagarna. För det måste jag för jag ska ansöka till Biskops-arnö. har sökt Litteraturvetenskap, Etnologi, och Historia på Universitetet. Både i Uppsala och Västerås. Hoppas jag kommer in.

Såhär såg jag ut i lördags på Lottas Påsk-halloweenfest:
Jag ELSKAR min nya kamera. Love it, love it, loveit!
Jag är dock fortfarande inte säker på att jag är så förtjust i mitt hår.. hmm.. problematiskt.

Inlägget skrivet till:
Hello Goodbye - All time Lows
THE Possible - Abunai Doyoubi

Inga kommentarer: