fredag 6 april 2007

Never Even Told Me Her Name

I förrgår skickade jag 3 brev. Det kostade mig 50 kr. Jag tror det är värt det.
Igår var jag på ett shoppingmecka - Mobilia. Jag köpte världens sötaste nattline, råsa med vita prickar och två nya Lipsmackers. I löööööv the Lipsmackers. Jag vill ha ALLA!! O_O Jag ville hitta fint brevpapper också. Det verkar vara omöjligt i Sverige. Jag hittade bara fult, tacky eller ännu mer tacky. Jag vill inte ha fult med bara ränder, eller tacky delfiner. OMG, liksom! Det mesta som är cOolt eller så är fan omöjligt att hitta i Sverige. Plastpärlor i olika former finns bara på Panduro. Typ tre sorter. Men det är ju faktiskt inte så konstigt heller. Sverige har 9 miljoner invånare. Det är liksom inte så mycket att skryta med alls. Vi har natur och lugn istället. Men jag vill ha plastpärlor och utbud. Sårrii.. Varför kan man inte få båda?

Jag får fortfarande mail från den där hitta-brev-vänner-siten. Igår från två stycken i Sverige. En snorunge på 20 år. =D och en mogen ung dam på 28 från Japan boende i ... Enköping?! Nämen. Där ska ju jag bo. kOolt. Jag har redan bestämt att vi ska bli bästisar. Med Caijza också förstås. =D

Ikväll ska Linus och Sandra på NIN i köpenhamn. Jag sitter hemma och tittar på film eller whatever. Pilla mig i naveln eller sitta och skriva brev till Emmi. Och svara på alla mail från mina andra kommande brevvänner. Hoppas jag. De jag skickat adress till verkar inte vilja skicka mig brev. Eller så blev de rädda när de såg min bild. Dammit. Jag är ju en snelis. Jag ser inte ens lite elak ut. right? Ser jag elak ut här? Lite cool kanske.. men inte.. farlig.. eller en dålig brevvän? eller... äh.. deras lost. right =D

Nu ska jag skriva något annat. har 10 dagar på mig att skriva något vettigt. Jeah right.
pUsslers
//bånniiii

Inga kommentarer: