onsdag 30 maj 2007

Flytt och Oflyt

Yo mah bitches and... hohos!!
Eller hur de nu säger det.. de där.. hophiparna.

Nåväl. Nu har jag flyttat. Flytten var intressant.. och mitt nya boende är.. .nästan perfekt.
Hade det inte varit för att jag har total insyn. (iofs så är det inga människor som brukar röra sig utanför fönstrena.. men ändå) Och att det luktar något skumt under diskbänken så att jag mår illa. Det är säkert något konstigt rengöringsmedel. Ack ja.

Nu sitter jag hemma hos min farmorochfarfar. De har både internet, teve och telefon.. I'm amazed. Fast det går rätt bra utan TV... och utan internet. Sen när jag har sånt igen... kommer min dator att vara sååå fint städad. Jag sorterar och katalogiserar och slänger massa skräp. Masters of Horror är f ö en besvikelse.. De 2 avsnitt jag har sett iaf. Jättetråkiga och det ena avsnittet helt utan poäng (Chocolat) Jag har dock hopp inför H.P Lovecraft-avsnittet (Som jag inte vågade se på igår medans jag åt) och det japanska, som jag inte minns vad det hette.

Igår plockade jag fram mina filt-pysselgrejer. Jag gjorde en jetefin kanin. Som är på väg till Finland i detta nu till min brevkompis Emmi i Lahti. Hon har fått vänta på brev jättelänge. Stackars Emmi.. Sen måste jag skriva brev till min brevkompis i Japan också. Chie. Och några i Sverige. Måste bara få socialbidrag först. Om de nånsin svarar. *suck*

Ack ja... Allt går verkligen inte som planerat.. Men jag känner mig rätt tillfreds ändå.

*Pusses å kramlers*

Inga kommentarer: