torsdag 10 maj 2007

gRodmorgon.

Sitter vid datorn och försöker vakna..
Det går sådär. Jag vet en upploppskatt (INTE avlopp, upplopp) som inte kommer äta någon frukost idag.
Jag avskyr att gå upp tidigt. Jag mår alltid illa på morgonen. Slår inte fel. Jag är nog inte gjord för att gå upp tidigare än 9. Mina kompisar Avfuktarna bankar i lägenheten intill. Trevligt. De borrar i alla fall inte med de hemska borrarna som borrar rätt in i mitt huvud och tänk-centrum. (Får man in flera "borr" i den meningen? Jag tycker nog det ser lite fullproppat ut)

Ack ja. Jag nu är det dags för avloppskatten att klä på sig och göra något vettigt.
tOodles my bunnihunnies! Alla två som läser min blog =D

Ett erkännande.. Jag sitter och diggar Westlife - Amazing. Jag skäms. Jag avskydde ju dem? Ja.. det gör jag nog ändå. Fast just den låten är klämmig och ett undantag. Jag förstår nu att hela min cOola image är skadad för all framtid. Må så vara. Nu vet ni min mörkaste hemlighet.
Men Pixel gillar mig ändå!

Inga kommentarer: