lördag 5 maj 2007

Panic Channel - Fear.

Panikku!
Allt går så himla fort. Stanna världen... jag vill av? Jag vet inte riktigt. Jag är i Malmö nu. Om två veckor kommer jag att ha slutat bo här. Det känns surrealistiskt.
Jag känner mig schizo. Glad och ledsen samtidigt.
Att planera en flytt är rätt jobbigt också. 1000 saker att tänka på. Och dessutom hitta det billigaste alternativet.
Stressen! o_O
Det är lite som att flytta hemifrån på riktigt för första gången också. Jag vet inte hur jag har känt de andra gångerna. Men det här är the real shit. Fooo Rreeeal!
Jag ska jobba och plugga och jag har någon sorts plan för mitt liv.
Men shitt.. Nervöst. Det här är det enda jag tänker på just nu.
Och de otaliga sidospår man hamnar på. Som hur Linus ska klara sig helt själv. (Inte för att han gjort det i 5 år innan jag kom in i hans liv... men ändå) Vem ska torka av hans diskbänk och se till att han går och lägger sig på kvällen.
Ja jävlar.
Nu blir det att packa som en liten.. iller. Nästa torsdag åker vi till stockholm över helgen med Linus jobb. Shitt-zu. Det är mycket nu.

Ikväll är det grillning hos Hanna. Jag tänker inte ha tråkigt.
Och jag tänker ta med mig min kamera. Jag elskar den fortfarande.
Här är lite bilder från bortavaron.
Fröken Backsippa och hennes partypolare.

Jag och Inge beundrar backsippor och utsikten.
Cirkus med Nisse och Tindra, mormor och Inge.
Nisse och Tindra. Två favoriter på samma kort. Tindra äter popcorn.
Trollet och Jag.
Valborg; Jag ser synnerligen sur ut. Caijza är en busunge i bakgrunden.


Inlägget skrivet till:
Panic Channel - Fear
Lucky Twice - Lucky
Viyuden - Koisuru Angel Heart
AKB48 - Namida Uri no Shoujo

Inga kommentarer: