måndag 11 juni 2007

Bunni slippers.

Hej bejbs!

Mycket händer hela tiden. Livet utan internet hemma är inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Känslan av isolation är inte ett hinder utan mera skön avkoppling. Men det hade varit skönt med telefon hemma så man kan ringa folk när det känns för ensamt. Man kan inte få allt. Men.. lite? Den här veckan hoppas jag inte är lika hektisk som förra. Orka åka framochtillbaka genom uppland 14 ggr på en vecka. Jag pallar fan inte. Jag hinner knappt vara hemma och göra allt pyssel som jag borde eller skriva eller städa eller någotvadsomhelst. Blöh.

Men ack. Hoppas jag får svar från SOC snart.. I neeeds the monii...

Nu orkar jag inte skriva mera.. Känner mig stressad.... ska ner till ÖB och förbi ICA och köpa yoghurt. Och kanske något bröd man inte får asont i magen av.. >_<

1 kommentar:

Anonym sa...

hej bonni<3
this is yumi who lives in same town with u! hehe

i try to learn swedish to understand what you write;)))

by the way your pictures are so cute!