tisdag 3 juli 2007

Gotisk med mig själv.

Ack ja, Allt går så dåligt att det nästan går baklänges. Jag trodde jag hade kommit bort från sånt här. Men jag känner mig fan som 19 igen. Hej tomtegubbar slå i glasen och Helan går.
Allt som var så fint planerat. bara pang bom och adjö fröken! Är slut med Linus. Inget jobb, gnälliga katter som kissar utanför lådan och en konstig lukt som aldrig försvinner från under diskbänken. Men jag klagar egentligen inte. Mest över att jag inte har några pengar whatsoever. Jag vill ha jobb. Och jag hänger bara med i de tvära kast som livet slänger mig i. Bergochdalbana. Släng dig i väggen. Jag vill inte ha några sympatipoäng för det här. Det är bara så det är just precis nu.

Igår var jag gotisk för mig själv. Midnattspromenad i fullmånens sken, i sällskap med alla fladdermöss som bor i kyrkan. Jag borde ha skurit mig också. Haha. Men det gjorde jag inte.

Jag antar att det här betyder att jag är ute på Köttmarknaden igen. Men just nu vill jag inte.
Jag vill vara med mig själv bara. Bara jag och min riktiga pojkvän. Kokos.
Hey! Ingen annan har rätt att sova på min mage och trampa mig på håret när jag sover. Eller kurra mig i örat på morgonen när jag vill sova.

Nu måste jag gå och duscha. Snart kommer en kompis och hälsar på lite kvickt på kvällen. Man vill ju inte lukta schvett och se ful ut första gången man träffar någon. right-o?!

Mina darklings.
Vi ses väl igen antar jag.

Inga kommentarer: