lördag 7 juli 2007

LIFE GOES ON ~ WITH MELANCHOLY~

- Közi
En av mina favoritlåtar, från ett av mina favoritalbum.
Sitter just nu hemma hos min bror, han dammsuger och lyssnar på Tenacious D. Caijza bakar får-tårta. Vad Polly gör vet jag inte. Gömmer sig förmodligen. Ska vidare till min farmortant sen. Baka muffinsar och städa som en liten iller. Snabbt och under saker. Hade jag inte glömt att det var lördag idag skulle jag redan varit där. Bussarna går inte lika ofta. Och inte fan passar de heller.
Min buss hemifrån och den andra bussen till Arlanda alltså.
Jag är seg och skulle helst vilja sitta hemma och skriva. SÅ himla typiskt.

Igår var ja med min mami, styvpapi och lillasvister i Romme.
Syster körde två lopp, kom tvåa i det ena och femma i det andra. En gammal av mammas bekanta (hon är gammal och de har känt varandra länge) kom fram och ville värva mig till en affärsverksamhet hon nyss startat. Det är tydligen något seminarium i Västerås idag. Säkert Amway. I*M SOOOO NOT GOING!
Mamma har köpit en stor turkos hästbuss. Spännande.
Nu har jag åkt i den.. och snela mami köpte skräp åt mig.. chips, ica-cola, schampoo och annat livsonödvändigt.

Blablabla.. ointressant och tomt babbel.
Jag vill skriiiiivaaaaa... Och pyssla. Men sånt har man inte tid med.. neinnein..

Ach! Jag måste skaffa internet hem snart.
Nu ska jag kolla hur dyrt det skulle bli
Bai-bai-cycle!

Inga kommentarer: