söndag 17 februari 2008

~Ten days later~

Jag orkar egentligen inte skriva nånting men jag har en del bilder som jag tänkte lägga upp.
Igår var vi hos Janne och Annika och de är nog sveriges znElaste och trevligaste människor. Jag fick en PEZ-grejja som såg ut som Melody och poptarts. Sen pumpade de oss fulla med te, gosråttor och Guitar Hero. Jag är lätt sämst på Guitar hero. Men det var rätt kul ändå. Träningsvärk i fingrarna idag. Men totalt värt det. =D Middag fick vi också. Åkte inte hem förrns halv 2 eller så på natten. Det är inte alls så långt till Solna som jag tänkte att det skulle vara.
Idag har jag mest varit fett trött och boat i ronnies tröja.
Men bilder var det. Först två på mig från igår i mina nya shorts som jag inte vet om jag gillar eller inte. Fast om jag moddar dem lite så de blir riktigt kOola kanske.
Alla-hjertans-dag -cupcakes med rosa mintfrosting


Och min ram som jag gjorde att hänga örhängen och halsband på. En skitbra idé som blir jättefin på väggen. Och örhänget jag hade på mig igår. Det är bara ett eftersom jag bara använder snygga örhängen i det högra örat. Mest för att jag tappade min ring jag hade där och kan använda annat istället.

Ah, thats it. Synd att färgen inte kommer till sin fulla rätt på ram-bilden bara. Fast det är svårt att ta bra bilder i bristfälligt ljus utan blixt.
Bladibladibla. Jag ska snart gå och lägga mig och läsa. Det är nog det enda vettiga jag gjort idag.
Hoppas jag orkar göra något vettigt imorron. Diska färdigt och göra flera örhängen kanske.

Inga kommentarer: