söndag 2 mars 2008

~Pysseluppdatering. ~

Jadå, jag fikksade för jag är teh fiX0rz!

Runt nyår fick jag lite halvt en beställning på ett halsband. Men Hon har inte hört av sig med tydligare specifikationer. Men det här halsbandet är iaf frukten av det. Gulligt men inte för mycket. Jag skulle använda det iaf. ^_^ Nån gång ska jag göra ett halsband där jag bara moffar på saker. Men just nu känns det som om jag inte har nog med material för att göra det likks. Njaja. Här är det iaf.

En lite tjejig ram till Tindra. Jag ville inte göra den sockersöt, hon behöver inte pressas in i den rollen likksom. Fast jag har lite dålig koll på vad hon gillar faktiskt. Man tycker ju det borde vara lättare med någon man känt i fem år än någon man känt i bara två. Jaja, Tindra är kOol iaf. Jag är nöjdare med den här eftersom den har ett tydligare tema.


En grön ram till en matglad liten städpojke. Det blev varken dammsugare eller sopkvast. Jag orkade inte sitta och tänka igår kväll nämligen. Bananen är rätt miffig också. De kanske gillar den ändå. Så himla pinsamt att jag inte orkar göra något till perfektion bara. Det blir pinsamt för mig att ge bort halvdana saker. Fast å andra sidan kanske det bara är i mitt huvud. Öhh.. jag vet inte.

Inga kommentarer: