torsdag 6 mars 2008

~*StarS*~

Tidigt imorse vaknade jag av att jag bet ronnie ashårt i armen. Eh, pinsamt.>_<
Det var inte ens meningen. jag hade en otrevlig dröm bara och skulle vända mig och bet honom tydligen, vaknar av hans "aaaargh" med armen i munnen. Tur att jag inte bet honom i samma arm som är infekterad och han äter penicillin för eller precis på ett ärr... måååw... Jag känner mig hemsk. Men det var inte meningen.


Till lite positivare grejer. Jag hittade en novelltävling på nätet igår som jag tänkte försöka vara med i. Inlämningsdatum den 15:e maj. Jag har såklart redan börjat. Måste börja förbereda material till att ansökan till Biskops-arnö också. Något år ska jag bannemig komma in där. Iofs så kommer jag inte ha råd att gå säkert. Men ändå. In ska jag. =D Fick erbjudande om lägenhet i enköping igår också. Jag är inte så sugen på att bo i stan och dela tvättstuga. Men en del saker skulle bli mycket enklare. Och så skulle vi få det större också. Och kokos skulle kunna hänga på balkongen också. Win-win. Fast... tvättstuga.. >_<
Man kanske får hoppas på att man blir så rik att man kan köpa egen tvättmaskin. (*hahahahahah*) As if att jag lyckas få ett jobb likks. Men ja.. positiv attityd till livet var det. (KLART jag får ett jobb, klart jag kan!) Fast först måste vi spara pengar till en säng. Och en soffa. Och ett riktigt köksbord... om inte Ronnies får plats.
Jaja. Vi märker vad som händer, len!

Nu ska jag skriva.. Minst 10 rader.

2 kommentarer:

Krister "Holman" Holmér sa...

Such a nice pink blogg from Japan! Maybe you link to me than i Will Linken to You? Please?

Findus sa...

Hej,
Jag heter Darya och jobbar med Kioskbolaget i Enköping. Vi håller just nu på med ett Rosa Bandet Evenemang. Jag kom in på din blogg när jag letade efter enköpingsbor som bloggar. Skulle du vilja kontakta mig på min mail så att jag kan ge dig mer info om detta.
Min mail: darya.dastgheib@prontocommunication.se

Mvh,
Darya