torsdag 12 juli 2007

Den som sover..

..på natten.. är inte jag iaf.
Nu sitter jag på biblioteket i ett regnigt Enköping. Mina bokade minuter tickar iväg.
Runt omkring mig sitter folk och surfar. Vad de gör på deras tid vet jag inte. Men den äldre gentlemannen brevid mig skapade just ett konto på camwhores? Local Vixen? Jeezez.. läser han alla sina skräpamail? Det ser så ut. Han kollar alla länkarna iaf. *haha* På biblioteket. Fattar han inte att folk ser? Aja. Nästan alla datorer är upptagna. Och jag uppdaterar min blog.
Utan att ha något vettigt att skriva. Men det märks väl inte? =D

Jag väntar på soc-pengar. Det känns så fattigt att skriva. Men det är sant. Jag har inga pengar. >_<
Oh shit! Nu blev det hårdporr här brevid.. Jag gapskrattade nästan.. bara nästan. Bita sig i läppen funkar bra mot det mesta.
Men, tack vare att jag inte har något jobb så har jag massor av tid. Wohoooooo.. Igår sydde jag fast ett tryck på en tröja och gjorde 6 stycken cupcakes i fimo. I förrgår gjorde jag 6 stycken andra cupcakes och gjorde två fula filt-djur. Stackars dem. Jag måste göra om dem men jag orkar inte. Björnens öra åkte ut medans jag sydde så han ser helt assymetrisk ut. Stackars liten.

Imorgon ska jag kanske åka till Alunda och hjälpa faster med höet. Fiii fan. Ni anar inte hur tunga deras höbalar är... mellan 15-30 kilo... jag har typ en muskel. Min hjärna. *haha* Aja. Det lär ju gå lika bra som vanligt. SKittungt helt enkelt. Jag lär bli slut. Men nu har det regnat här iaf. Och ... .. .. jag vetinte om det blir av. Min ego-muskel vill ju inte. Den vill vara hemma.
Jaja. Minuterna tickar. Jag ska vidare i cyberrymden. Och hitta böcker också. Naaaajaaaa..
Vi ses en annan dag.
Live long and prosper!

Inga kommentarer: