tisdag 30 januari 2007

Fjärde.

Gjorde mitt första försök på att baka cuppykekis igår. För lite blåbär i smeten. De blev rätt äckliga. Men inte på grund av för lite blåbär utan på grund av receptet. Det stod att man skulle använda sånt där smör på flaska du vet. Så jag splortade ner ungefär rätt mängd. Tänkte inte på att sånt smakar blajj. Och muffinsarna smakade blajj, men det tog rätt lång tid innan jag fattade varför. Nu är det ju glasklart. Använder man sunkiga ingredienser så blir ju resultatet sunkigt också. Men det var en bra träningsomgång. Jag lärde mig mycket. ^_^

Det är därför jag ALDRIG använder sån där matplast som så många envisas med. Margarin alltså. Det är en styggelse. Fattar verkligen inte varför folk envisas med att peta i sig sånt. Det säger ju sig självt att det är skit. Plast som smakar ungefär som smör. Urrk.

Min laww ska köpa nall-strössel och en sprits åt mig idag. I'm sååå happeeee! I lurv him.

Idag ska jag även; lera, diska, dammsuga och... eh.. ptja.. gå en promenad kanske.
Det är nog rätt trevligt väder därute. Idag ska jag nog ta på mig min vinterkappa-grejja istället för korta jackan. Höll på att frysa röven av mig igår. Och jag behöver faktiskt den när jag ska sitta ner.

Inlägget skrivet till; Janne da Arc - Gekkouka, Morning Musume - Koe.

Gjorde några intetsägande wallpapers igår.
Alla är i 1024*768


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Inga kommentarer: