söndag 4 februari 2007

Sjätte..

...skrev nästan sexte av någon outgrundlig anleding. Knasigt.

Nybadad och med ansiktsmask på sitter jag här och ser suddigt på skärmen. Kan ju inte ha på mig glasögonen när jag har ansiktsmask. Idag har jag och Love gått promenixx ända bort till Jägersro centrum. Det tar ungefär en halvtimme att gå dit. Lagom promenad på en timme. Fast vi gick runt lite där inne också. Tittade lite på asbilliga kläder. Jag köpte inga. Ingen idé när jag bara har hundra kronor och inte vet när jag får fler. Köpte Fimolera igår; Blå med glitter, vit, chokladbrun, syrenlila och vad jag trodde var ljusbrun men visade sig vara metallic guld. Knöken. Det betyder att jag måste gå dit igen och byta. Vilket förmodligen kommer ha den effekten att jag köper en färg till eller två när jag ändå är där. Jag är värsta Fimo-lera-addict. Jag erkänner.

Linus mor och far och lillebror med långt hår var här fredag-lördag. Jag vet nog inga andra människor som jag blir så slut av att umgås. Både jag och Linus var såååå trötta när de hade åkt. Jag var även aningens bakfull. De är himla trevliga och jag gillar dem verkligen. Men man blir så trött.

Jag bakade chokladcupcakes med mintfrosting. De vart jättegoda. Mmm..Fast det vart lite lite frosting. Men de blev fina ändå. Har jag tur blev det något på korten som jag försökte ta också.
Hann göra lite lergrejor innan de kom också. Men inte äta lunch. *heh*
Nåväl. Nu ska jag ta bort klägget i ansiktet.
Lejters!

Inga kommentarer: